Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Πείτε μου καλή τύχη στη νέα μου καριέρα: Ελπίζω το καλοκαίρι να είμαι ήδη συγγραφέας 2 βιβλίων.

.
Η συγγραφή της Ιστορίας της Δραπετσώνας, με τον τίτλο "Από τον Πόντο και τη Μικρασία στον Πειραιά, εδώ... στη Δραπετσώνα" έχει προχωρήσει αρκετά. Πιστεύω πως λίγο μετά το Πάσχα θα εκδοθεί. Θα είμαι συγγραφέας κι εγώ μαζί με τον πρώτο-αρχικό συγραφέα αυτού του βιβλίου Γιώργο Χατζόπουλο.
.
Γύρω στο καλοκαίρι ελπίζω πως θα έχω τελειώσει (και ίσως εκδώσει) και το δεύτερο βιβλίο μου που θα έχει τον τίτλο "Η δική μας Ανάπλαση". Έχω πάρα πολλά στοιχεία, ονόματα, ημερομηνίες, γεγονότα και λεπτομέρειες που -νομίζω πως- αξίζει να καταγραφούν. Βρίκσομαι στη σελίδα 62 (στο προσχέδιο βέβαια) και χρονολογικά στην περιγραφή των γεγονότων του καλοκαιριού του 1993. Κάπου στη μέση της διαδρομής που ξεκινά από το 1980 και φτάνει στο 2010.
.
Έχω σκέψεις και για ένα τρίτο βιβλίο μέσα στην τρέχουσα ή την επόμενη χρονιά.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: