Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Πολύ φασαρία για το τίποτα στα δημοτικά συμβούλια τα οποία έχουν καταντήσει βαρετά

.
Φασαρία χωρίς λόγο γίνεται συχνά στα δημοτικά συμβούλια του νέου δήμου Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Αντεγκλήσεις για ασήμαντα θέματα, επιθέσεις της δημοτικής αρχής κατά των πρώην δημάρχων κυρίως (Μελά, Χρυσού, Χάσκα) και επιθέσεις της αντιπολίυτευσης εναντίον του ο,τιδήποτε κάνει η δημοτική αρχή. Ο Τζανής λέει ότι η αντιπολίτευση είναι "του κώλου" (και δεν το λέει με το κανονικό όνομα άλλά "των γλουτών") και η αντιπολίτευση τον εγκαλεί (κι αυτόν και τον Χρονόπουλο) σαν να είναι ανίδεοι και λάθος σε όλα. Θα μου πεις ότι αυτή είναι η δουλειά της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης χρόνια τώρα.... Ίσως και να έχει δίκιο όποιος το ισχυριστεί. Ποια διοίκηση δεν ήταν αλλαζονική και ποια αντιπολίτευση δεν ήταν άδικη; Από όσο ξέρω καμμια μέχρι τώρα, ούτε στη Δραπετσώνα ούτε στο Κερατσίνι ούτε και πουθενά αλλού. Σε κάποιους δήμους παίζουνε και ξύλο, αλλού μηνύονται κατά συρροή και άλλα τέτοια όμορφα και χαριτωμένα! Γιατί να αλλάξει η κατάσταση τώρα;
.
Μιλάω γενικά αλλά ξέρω ότι όλοι θα το πάρουν ειδικά για να με κατηγορήσουν πάλι ότι δεν είμαι δίκαιος, δεν είμαι πιστός, δεν είμαι πειθαρχημένος, είμαι εγώ ο αλλαζόνας, κλπ. κλπ. και θα μου αποδώσουν και διάφορες προθέσεις. Ε, τι να κάνουμε, αυτός είμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: